[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Archive - read only
Forum / Applications » Join Our Clan! » Accepted » Beast [ACCEPTED ] (von Beast mit mfg Beast!)
Beast [ACCEPTED ]
BeastDate: Friday, 18 March 11, 16:39 | Message # 1
Neuling
Group: Benutzer
Messages: 3
Reputation: 0
Status: Offline
Deutsch:
KekZ-Clan Bewerbung

Name:Hallo,mein name ist  ich bin 15 Jahre alt.Ingame Name ist Beast.

Alter:Ich bin 15 Jahre alt.

Skype//Kontakt:Ihr könnt mich durch Skype:_Beast oder durch Msn:rudi.plyska@hotmail.de erreichen,oder wenn auch nötig IcQ:390-228-655.

Wieso wir Dich aufnehmen sollen:Ich solltet mich aufnehemen weil ich alle Regeln gelsen habe
und oft on bin so habe ich eine gute chance Usern und Gamer zuhelfen und bei ihre Probleme zu lösen
Ich kann auch natürlich bei meine Onlinzeit Hacker so wie auch Spamer Bannen /Muten.

Deine Stärken:Meine Stärken sind es gut mit Mänschen umzugehen,das heißt ich kann ihnen vieles auf einer leichten Ebene erklären.

Deine Schwächen:Eigentlcih habe ich fast so gut wie garkeine schwächen.

Dich selber vorstelen wie du bist:Ich ein sehr witzige Typ,in meiner Freizeit bin ich gerne mit Kollegen unterwegs.

Der Clan davor:Leider wahr ich in noch in keinem Clan,deswegen möchte ich meine Neugier bei euch ausüben und austesten

Wie lang spielst du MTA:Ich spiele MTA seid zirka einem Jahr.

Wie lange spielst du auf KekZ:Insgesamt spiele ich auf Kekz so um die 3 Monate.

Sprache:Ich komme aus dem Land Deutschland und kann Russisch,Deutsch,Englisch sprechen.

Ich würde mich über eure (Positive) Nachricht freuen.

Mfg euer Beast!
________________________________________________________________________________________________________________________________________
E nglisch:

kekZClan Application

Name:Hello, my name is I am 15 years old.Ingame name is Beast.

Age:I am 15 years old.

Skype / / Contact: You can reach me by Skype: _Beast or Msn: reach rudi.plyska@hotmail.de , or if necessary ICQ :390-228-655.

Why we should accept you: I should tell me because I have been accepted, all the rules i read
and often so I'm on a good chance help users and gamers and solve their problems at
I can also of course with my Online time hackers as well Spamer banning / muting.

Your strengths areMy strength is good to deal with People, which means I can tell you much on a light plane.

Your Weakness:Eigentlcih I have almost as well as weaken no.

pre stelae yourself as you are: I have a very witty guy, in my spare time I love to travel with colleagues.

The clan before:Sorry, I was still true in a clan, so I would like to exercise my curiosity with you and try out

How long do you play MTA:I play MTA are about a year.

How long do you play on kekz:Overall, I play on kekZ around your 3 months.

Language:I'm from the country of Germany and is Russian, speak German, English.

I would appreciate your (positive) message.

Mfg your Beast!

Zugefügt (2011-03-18, 7:39 PM)
---------------------------------------------
Luki|||Habe noch 3 Maps die ich gerne geben würde.

Schreib mich im Game an und ich schicke sie dir dan!


Message edited by Beast - Friday, 18 March 11, 16:40
 
lukiDate: Sunday, 27 March 11, 14:42 | Message # 2
KekZ-Mitglied!
Group: Moderatoren
Messages: 30
Reputation: 0
Status: Offline
sry mein lappiis kapput mein mta damit auch so schnell komme ich leider nicht mehr wieder sad
 
Forum / Applications » Join Our Clan! » Accepted » Beast [ACCEPTED ] (von Beast mit mfg Beast!)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Mini-Chat
200
Einloggen
Friends